Duyulara Hitap Eden Banyo

Banyo, sadece kişisel hijyene yönelik ıslak oda görüntüsünden bir süredir kurtuluyor. En küçük banyolarda bile insanlar artık kendi kişiliklerini yansıtan bir atmosfer yaratmaya çalışıyorlar.

Her şey, duyulara gerçekten hitap etmek için banyoda daha doğal bir atmosfer elde etmekle ilgilidir. Bu yaklaşım, tuvalet, lavabo ve duş gibi geleneksel banyo ekipmanlarının yanı sıra tavanlarda, duvarlarda ve zeminlerde çok çeşitli malzemeler ve çeşitli aksesuarların bir kombinasyonunu gerektirir.

Malzemelerle efektler oluşturun

Seramik, ahşap, doğal taş, fayans, cam, duvar kağıdı ve metaller günümüz banyolarında bulunan birçok malzemeden sadece birkaçıdır. Banyo tasarımcıları da bunun kötü bir şey olmadığı konusunda hemfikir.

Malzemelerin karışımı kişisel bir dokunuşla rahat bir ortam ve rahatlama yeri yaratmasını kolaylaştırır.

Banyo mobilyalarında özgürlük

Hem özel hem de kişisel alanlarda banyo hayallerini gerçeğe dönüştüren tasarımcıTilla Goldberg, banyo için herkesin farklı bir tarzı olduğunu açıklıyor. ''Her müşterinin şekil, renk ve malzeme açısından kendi zevki ve bireysel tercihleri vardır. Benim için banyoda uyumlu bir rahatlık duygusu yaratmak önemlidir. Bu, hem renkleri hem de malzemeleri içeren bir konseptin uygulanmasını gerektiriyor.

Tüm gereksinimlere uygun ideal çözümler

Christoph Behling, Geberit'te tasarım stratejisi müdürü de bu görüşe katılıyor: Müşterilerimize herhangi bir kural dayatmıyoruz. Her zevke, her mekana ve her bütçeye uygun bir şeyin her zaman hazır bulunmasını sağlıyoruz. İşte bu yüzden banyo serisi portföyümüzde tasarım çeşitliliği çok önemlidir.

Bu arada, gerçek ekipman tasarımı ikincil bir rol oynuyor. Müşterilerin düz kesimli, düz seramik veya daha yumuşak, yuvarlak şekiller tercih etmesinden ziyade her şeyin görünüşündeki büyük fark, pastanın üzerine son kremayı sağlayan aksesuarlarla birlikte iç tasarımda kullanılan malzemelerden, dokulardan ve renklerden geliyor.

Malzemelerin birlikteliği trendi

“Bence şu anda mat malzemeler son tercih gibi görünüyor. Başka bir deyişle, daha az yansıtıcı olan ve dolayısıyla daha az soğuk olan malzemeler. Bunlar, musluklar ve kumanda kapakları için fırçalanmış metalleri içerir. Sıcak, sessiz tonlar da şu sıralar trendde. Parlak beyaz fayansları ve gösterişli aksesuarlarıyla yirmi yıl önceki banyolar gibi banyolar eski günlerini yaşadı” diye açıklıyor Christoph Behling

“Şeffaf ve yarı saydam malzemeler, yani ışığın geçmesine izin veren malzemelerin yanı sıra gerçek ahşap ve taş gibi doğal malzemeler de çok popüler. Banyo dünyasındaki bir başka güncel terim de 'biyofili'. Bunun için alanınız varsa, odayı gerçek bitkileri içerecek şekilde tasarlayın. Küçük banyolar için çiçekli bir duvar kağıdı, doğayı banyoya getirmenin harika bir alternatif yoludur, ”diyor tasarımcı Tilla Goldberg.

Nasıl bir banyo istersiniz?

Kusursuz bir banyo, tüm istek ve talepleri karşılar. Peki ihtiyaçlarınız neler? Sizin için mekan mı, temizlik mi yoksa tasarım mı önemli? Kullanımı kolay ürünler mi istiyorsunuz yoksa ör. Geberit AquaClean otomatik taharet sisteminin sunduğu gibi ekstra konfor mu tercih edersiniz? Yoksa sizin için önemli olan evrensel bir tasarım mı? İhtiyaçlarınız ne olursa olsun, akıllı banyo çözümleriyle günlük hayatınızı kolaylaştırıyoruz.

Banyoda daha fazla alan
Banyoda daha fazla temizlik
Banyoda daha fonksiyonel tasarım
Banyoda daha fazla konfor
Banyoda daha fazla erişilebilirlik
Banyoda daha fazla kullanım kolaylığı