Bu web sitesi, size en uygun hizmeti sunabilmek için çerezleri kullanmaktadır. Web sitemizi kullanarak, çerezlerin kullanımını kabul etmektesiniz. Çerezler hakkında daha fazla bilgiyi veri gizlilik bildiriminde bulabilirsiniz.

Ok

Geberit Türkiye

Geberit’in Yenilikçi Bakış Açısı Showroom ve Eğitim Merkezinde

İnovatif tasarım diline sahip ürünleriyle günceli yakalayan markamız, İstanbul merkez ofisinde yer alan showroom ve eğitim merkezini bu bakış açısıyla yeniledi. Sektörde her daim örnek olan çalışmalara imza atarak, yaşam standartları kalitesinde sürdürülebilir iyileştirmeler yapmaya devam eden biz Geberit’in yenilenen showroom ve eğitim merkezi, yaşam standartlarını artıran zamansız tasarımlarımızdan aldığı ilhamla yenilikçi bakış açımızı yansıtıyor.

Sıhhi tesisat ve vitrifiye alanlarında Avrupa genelinde sektör lideri olan markamız, kurumsal tasarım dili ile bütünleşecek şekilde showroom ve eğitim merkezini yeniledi. Mimar Burçin Özgül tarafından renove edilen ve çağdaş kurumsal kimliğimize uygun bir şekilde sürdürülebilir alanların oluşturulduğu showroom ve eğitim merkezimiz, etkinlik tabanlı bir çalışma alanına da imkan sunuyor

Perakende ve mağazalaşmaya olan bakış açısı yenilenen showroom ve eğitim merkezinde

İçinde bulunduğumuz ekosistemi büyütmeye yönelik hamleler doğrultusunda daha efektif kullanabilmek için yenilenen showroom ve eğitim merkezimizde neredeyse tüm ürün gruplarına yer veriliyor. Bayi personellerine, mimarlara, mühendislere ve teknik servis ekiplerine eğitimlerin de verilebildiği bir yenileme geçiren showroom ve eğitim merkezi, perakende ve mağazalaşmaya olan bakış açımızı da yansıtıyor.

Sıcak ahşap detaylar, geometrik kompozisyonlar, sakinleştirici renk tonlarının hakim olduğu bir showroom alanı

İhtiyaçlarımıza yönelik titizlikle yenilenen yeni showroom alanı, teknolojiyi odak alan ürünleri de ön plana çıkarıyor. Cömert ve ışıkla dolu bir mekân yaratmak amacıyla yaptığımız yenileme sürecinin en belirgin hedefi; sıcak ahşap detaylar, geometrik kompozisyonlar, sakinleştirici renk tonları ile etkinlik tabanlı bir çalışma alanı tasarlamak oldu. Bunların yanı sıra showroom katında da yapılan iyileştirmelerle ürün sergileme, çalışma, sosyalleşme ve iş birliği alanları kendi içinde bütünleştirildi. Ziyaretçilerin ihtiyaçları doğrultusunda her köşesine dokunabildikleri bir alanın yanı sıra iç ve dış mekanı buluşturan, çağdaş kurumsal kimliğimize uygun ve ziyaretçiler için dengeli, sürdürülebilir bir alan, showroom ve eğitim merkezini daha çağdaş bir görünüme kavuşturdu.

Daha davetkâr ve aydınlık bir eğitim alanı

Yenileme süreci dahilinde eğitim katında ise güçlü, güvenilir, know-how liderliğini yansıtan dünya markası kimliğimiz ana çekirdeğe yerleştirildi. Kurumsal tasarım ve görsellerimizden destek alınarak yapılan yenileme; teknik ürünleri, eğitim materyallerini, konferans alanını tek ve geniş bir alan içerisinde topladı. Gün ışığının limitli olmasından dolayı da daha davetkâr, aydınlık, birçok farklı organizasyona uyum sağlayabilecek esneklikte ve ana kabuğun akıllıca koordine edilebildiği bir mekan olmasına özen gösterildi.