Geberıt Home App Sıkça Sorulan Sorular

Geberit Home uygulaması hakkında sorularınız mı var? En sık sorulan soruların faydalı yanıtlarını burada bulabilirsiniz.

Daha fazla bilgi veya kişisel danışmanlık ister misiniz? Geberit müşteri hizmetleri size telefon veya e-posta yoluyla yardımcı olmaktan mutluluk duyar.

GEBERIT HOME Hakkında Genel Sorular

GEBERIT HOME Nedir?

Geberit Home, akıllı telefonunuz için bir Geberit uygulamasıdır. Geberit Home, banyodaki çeşitli Geberit ürünlerine dijital erişim sağlar ve çalıştırma, yapılandırma ve bakım konusunda size yardımcı olur. Uygulama ve özellikleri ücretsizdir.


GEBERIT HOME APP Kullanmanın avantajları nelerdir?

  • Cihazlarınızı akıllı telefonunuz üzerinden çalıştırın ve doğru şekilde ayarlayın
  • Geberit AquaClean duşlu klozet için akıllı telefonunuzu uzaktan kumanda olarak kullanın
  • Ekrandaki kullanım kılavuzunu okuyun
  • Hizmete ve iletişim bilgilerine erişin*
  • Bakım ve bakım bilgilerine erişin
  • Uygulamayı kullanarak cihazlarınızı etkileşimli olarak koruyun
  • Üretici yazılımı güncellemelerini gerçekleştirin

*İşlev tüm ülkelerde mevcut değildir


Geberıt Home App'i nereden indirebilirim?

Geberit Home uygulaması, ilgili uygulama mağazasında Android ve iOS akıllı telefonlar için ücretsiz olarak sunulmaktadır:

Geberit Home Apple App Store
Geberit Home Google Play Store

iOS Geberit Home App ve Android Geberit Home App için QR-Code

Hangi ürünler GEBERIT HOME desteğine sahiptir?

Şu anda Geberit Home tarafından desteklenen Geberit ürünleri, her uygulama mağazasındaki uygulama açıklamasında görülebilir.


GEBERIT HOME üzerinden ürünlerime nasıl bağlanırım?

Bluetooth® ile 1). Akıllı telefonunuzdaki Bluetooth® işlevini etkinleştirin. Sonraki adımlar uygulamada görüntülenir.

1) Bluetooth® markası ve logoları, Bluetooth SIG, Inc.'in mülkiyetindedir ve Geberit tarafından lisans altında kullanılmaktadır.


GEBERIT HOME App'i kullanmak için neden konum izni vermeliyim?

Bluetooth®1) daha eski işletim sistemi sürümlerine sahip Android cihazlardaki konum servislerine bağlıdır. Bu, daha eski bir işletim sistemine sahip herhangi bir Android cihazına, BLE ile çalışan bir uygulamayı kullanmak için konum izni verilmesi gerektiği anlamına gelir. Geberit herhangi bir konum verisi kullanmaz.

1) Bluetooth® markası ve logoları, Bluetooth SIG, Inc.'in mülkiyetindedir ve Geberit tarafından lisans altında kullanılmaktadır.


GEBERIT GÜVENLİĞİ VE VERİ GİZLİLİĞİNİ NASIL SAĞLAR?

Geberit, yüksek güvenlik standartlarına göre dijital ürünler ve hizmetler geliştirir ve işletir. Ayrıca, düzenli aralıklarla harici, bağımsız siber güvenlik uzmanları tarafından da inceleme yapılmaktadır. Dijital ürün ve hizmetlerin geliştirilmesinde ve işletilmesinde AB veri koruma yönergeleri izlenir. Daha fazla bilgi için lütfen Geberit Mobil uygulamaları ve IoT hizmetleri için Kullanım Koşullarına ve Gizlilik Politikasına bakın.


Geberıt Home app'te Aquaclean Kullanımı Hakkında Sorular

GEBERIT HOME'U KULLANARAK GEBERIT AQUACLEAN Akılı Klozetimle HANGİ Fonksiyonları kullanabilirim??

  • Geberit AquaClean akıllı klozeti uzaktan kontrol edin
  • Cihaz ayarlarını yapılandırın
  • Kişisel ayarları değiştir
  • Çalıştırma talimatlarını görüntüleyin
  • Bakım çalışmaları yapın (örn. kireç çözme, filtre değiştirme)
  • İşlev videolarını izleyin (örn. kireç çözme ile ilgili)*
  • Bakım ve bakım talimatlarını okuyun
  • Garantiyi uzatmak için cihazı kaydettirin*
  • Servis ve iletişim bilgilerine bakın*
  • Geberit AquaClean uzaktan desteğini kullanın

*İşlev tüm ülkelerde mevcut değildir


GEBERIT AQUACLEAN UYGULAMASINI ZATEN YÜKLEDİM. KULLANMAYA DEVAM EDEBİLİR MİYİM?

Hayır, Geberit AquaClean uygulaması artık desteklenmemektedir. Lütfen bundan sonra Geberit Home'u kullanın.


GEBERIT AQUACLEAN Akılı Klozet BAĞLANTI ARIZA OLURSA, YAVAŞ YA DA DÜZENLİ DEĞİLSE VEYA BİR YAZILIM GÜNCELLEMESİ BAŞARISIZ OLURSA NE YAPMALIYIM?

Bu durumlardan biri ortaya çıkarsa, aşağıdaki adımları gerçekleştirmenizi öneririz:

  • Geberit Home'u akıllı telefonunuzdan kaldırın ve ardından akıllı telefonu yeniden başlatın.
  • Geberit AquaClean akıllı klozeti kapatın, 30 saniye bekleyin ve ardından tekrar açın.
  • Geberit Home'u akıllı telefonunuza yeniden kurun ve tekrar deneyin. Uygulamada gösterilen adımları dikkatlice izleyin. Akıllı telefonunuzu akıllı klozetinizin yakınında tutun ve uygulamayı açık tutun
  • Daha fazla yardıma ihtiyacınız olursa, ülkenizdeki Geberit müşteri hizmetleri size yardımcı olmaktan mutluluk duyacaktır.

GEBERIT AQUACLEAN Akıllı klozetimi GEBERIT HOME UYGULAMASINA BAĞLADIM. ŞİMDİ akıllı klozetimin UZAKTAN KUMANDASI ÇALIŞMIYOR. NE YAPMALIYIM?

Geberit AquaClean akıllı klozetler aynı anda yalnızca bir aktif Bluetooth®1) bağlantısını destekler. Fiziksel uzaktan kumandayı tekrar kullanabilmek için akıllı telefonunuzdaki uygulamayı kapatın. Uzaktan kumanda hakkında daha fazla bilgi için akıllı klozet çalıştırma talimatlarına bakın.

1) Bluetooth® markası ve logoları, Bluetooth SIG, Inc.'in mülkiyetindedir ve Geberit tarafından lisans altında kullanılmaktadır.


GEBERIT HOME UYGULAMASINI KULLANARAK GEBERIT AQUACLEAN Akıllı klozetimin UZAKTAN KUMANDA İŞLEVİNE EN KISA SÜREDE NASIL ERİŞEBİLİRİM?

Geberit Home'un 2.4 sürümünden bu yana Geberit AquaClean akıllı klozetler için uzaktan kumandalı hızlı erişim işlevi bulunmaktadır. Kullanmak için, uygulamanın ana ekranında istediğiniz akıllı klozet üzerinde sağa kaydırın (akıllı klozet uygulamaya bir kez bağlanmış olmalıdır) ve ardından mavi uzaktan kumanda simgesine dokunun.

Aquaclean'de KURUTMA FONKSİYONUNU Taharet fonksiyonu olmadan NASIL KULLANABİLİRİM?

Kurutuculu Geberit AquaClean modellerinde, Geberit Home sürüm 2.3'ten bu yana, taharet fonksiyonu kullanım döngüsü sırasında en az bir kez kullanıldıktan sonra kurutucu işlevini yeniden etkinleştirmek mümkün olmuştur. Bunu yapmak için uygulamadaki uzaktan kumandadaki duş simgesine dokunarak duşu devre dışı bırakın. Ardından, yalnızca kurutucuyu kullanmak için tekrar “Başlat“a dokunun.


GEBERIT AQUACLEAN AKILLI KLOZETLERDE CİHAZ AYARLARI İLE KİŞİSEL AYARLAR ARASINDAKİ FARK NEDİR?

Uygulama ile cihaza bağlı olduğunuz sürece kişisel ayarlar etkindir. Kişisel ayarları, ürün adının altındaki mavi simgeye tıklayarak uygulamanın uzaktan kumanda işlevinde bulabilirsiniz. Cihaz ayarları ise, cihaz fiziksel uzaktan kumanda veya yerel kontrol ile kontrol edildiğinde aktiftir. Uygulamadan ayrıldıktan sonra cihaz ayarlarının tekrar aktif hale gelmesi birkaç dakika sürebilir. Bu, örneğin kişisel ayarlar ve cihaz ayarları için farklı renkler seçildiğinde yönlendirme ışığının renginin hemen değişmemesi durumunda görülebilir.


Geberit Home App hakkında genel bilgi