Bu web sitesi, size en uygun hizmeti sunabilmek için çerezleri kullanmaktadır. Web sitemizi kullanarak, çerezlerin kullanımını kabul etmektesiniz. Çerezler hakkında daha fazla bilgiyi veri gizlilik bildiriminde bulabilirsiniz.

Ok
Geberit Türkiye

GEBERIT GARANTİ KOŞULLARI

Geberıt, garanti ettiği ürünleri ve süreleri aşağıda listelemiştir:

Ürün Grubu Garanti Süresi
Geberit Gömme Rezervuar ve Montaj Elemanları 5 Yıl
Geberit Monolith 5 Yıl
Geberit Monolith Plus (Elektronik) 2 Yıl
Geberit Sifon, Lavabo ve Küvet Sifonları - Troplenleri - Cleanline Duş Kanalları – Duvar Süzgeci - Yer süzgeci 5 Yıl
Geberit İç Takımlar (Seramik rezervuarlar için) 5 Yıl
Geberit Kumanda Kapakları 5 Yıl

Geberit Pnömatik Bataryalar
2 Yıl
Geberit Pnömatik Uzaktan Deşarj Kumandaları
5 Yıl
Geberit AquaClean
2 Yıl
Geberit Fotoselli WC ve Fotoselli Pisuvar Deşarj Sistemleri
2 Yıl
Geberit Fotoselli Bataryalar
2 Yıl
Vitrifiye Ürünler
10 Yıl
Banyo Mobilyaları
2 Yıl
Paslanmaz Çelik Ürünler
2 Yıl
Klozet Kapakları
2 Yıl
Rezervuar Fittingleri
2 Yıl
Duş Tekneleri
2 Yıl
Küvetler
2 Yıl
Elektronik Bileşenler
2 Yıl
Aksesuarlar 2 Yıl
Garanti Koşulları
  • Garanti süreleri, nihai tüketici bakımından ve ancak ona karşı hüküm ifade etmek üzere, ürünlerin nihai tüketiciye teslim edilmesi sonrasında Yetkili Teknik Servis tarafından tam ve eksiksiz bir şekilde montajının yapılması ile başlar. Bayiye yapılan ve/veya tüketici mevzuatına tabi olmayan satışlar bakımından ise aşağıda belirtilen ticari satışa ilişkin ihbar süreleri geçerlidir.
  • Geberit, sadece ürünlerin üretiminden kaynaklanan ayıplar nedeniyle sorumludur. Teslim sırasında ayıbın açıkça belli olması halinde, Bayi, ürünü muayene edip Geberit’e iki (2) gün içinde bu ayıbı yazılı olarak bildirmelidir. Aksi takdirde Geberit’e herhangi bir sorumluluk yüklenemez.
  • Ancak ürünün ayıplı olduğu teslim sırasında açıkça belli değilse, Bayi, teslimden itibaren sekiz (8) gün içinde ürünü muayene ettirmekle ve aynı süre içerisinde Geberit’e ayıbı yazılı olarak ihbar etmekle yükümlüdür. Aksi takdirde Geberit’e herhangi bir sorumluluk yüklenemez. Ayıbın teslim sırasında açıkça belirli olmadığının ispat yükü Bayi’dedir.
  • Muayene ve ihbarın yukarıda belirtilen süreler içerisinde ve usulüne uygun olarak yapılmaması durumunda, Bayi tarafından ürünün kabul edilmiş olduğu kabul ve taahhüt edilir.
  • Muayene ve ihbar külfetlerinin usulünce yerine getirilmiş olması kaydıyla Geberit ürünü ücretsiz onarabileceği gibi, ürünü ayıpsız bir benzeri ile de değiştirebilir. Geberit’e bunlar dışında herhangi bir yükümlülük ve sorumluluk yüklenmesi mümkün değildir.
  • Malın üretim süreci veya Bayi’ye nakliyesi dışında, bunlarla sınırlı olmamak şartıyla özellikle Bayi’nin malı müşteriye nakliyesi veya malın montajı sırasında ayıplı hale gelmesi durumlarında Geberit’in herhangi bir sorumluluğu ve garanti yükümlülüğü bulunmamaktadır. Bu hükmün kapsamına giren durumlarda Bayi münhasıran sorumlu olacaktır.
  • Garanti koşulları burada sayılı hususlar ile sınırlıdır.
  • Garanti süresi kapsamında ayıp olarak değerlendirilen durumların Geberit'e en kısa süre içerisinde bildirilmesi gerekmektedir. Arızalanan ürünlerin Geberit’e bildirim tarihinden itibaren azami tamir süresi 20 iş günüdür. Tamirde geçen süre, garanti süresine eklenecektir. Garanti süresi kapsamında değiştirilen malın garanti süresi yeniden başlamamakta olup, satın alınan malın kalan garanti süresi ile sınırlı olmaktadır.
  • Tüketicinin ürünü aşağıda belirtilen garanti koşullarına aykırı kullanmasından kaynaklanan arızalarda veya ayıplı olduğu bilinerek satın alınan ürünlerde Geberit’in herhangi bir sorumluluğu mevcut değildir. Aynı zamanda, ürünün deforme olması ya da ürünün orijinal tasarımının bozulması garanti kapsamı dışındadır.
  • Garanti Koşulları, garanti süresi içerisinde ve sadece aşağıda yazılı olan hususlarda geçerlidir:

*Geberit tarafından verilmiş olan uygulama tekniği ile gerçekleşen montajlarda,

*Doğru ve profesyonelce depolanan, montajlanan, korunan, kullanılan ürünlerde,

*Modifiye ve ek yapılmayan, çıkarılıp değiştirilmeyen ürünlerde ve parçalarda,

*Sadece orijinal Geberit parçalarıyla yapılan sistemlerde,

*Ürünün kullanılacağı tesisatın ve şebeke suyunun normal limitler içerisinde çalıştığı durumlarda,

*Ürünlerin kullanım kılavuzu ve/veya talimatlara aykırı olarak kullanılmaması, ürünler bakımından kasti veya ihmali hareketler gösterilmemesi durumunda,

*Yetkili olmayan onarım işlemlerinin yapılmaması, ürünler üzerinde izin verilmeyen değişikliklerin yapılmaması durumunda.

Yedek Parça Bulundurma Süremiz:

Ankastre ürünler için 25 yıl yedek parça bulundurma süremiz bulunmaktadır.

Ürün Grubu Garanti Süresi

Geberit HDPE Boru ve Fittingler
10 Yıl
Geberit Pluvia Sistemi
10 Yıl
Geberit Mepla Boru ve Fittingler
10 Yıl
Geberit Mapress Boru ve Fittingler
10 Yıl
Takımlar 2 Yıl

Garanti Koşulları

Garanti süreleri, nihai tüketici bakımından ve ancak ona karşı hüküm ifade etmek üzere, ürünlerin nihai tüketiciye teslim edilmesi sonrasında Yetkili Teknik Servis tarafından tam ve eksiksiz bir şekilde montajının yapılması ile başlar. Bayiye yapılan ve/veya tüketici mevzuatına tabi olmayan satışlar bakımından ise aşağıda belirtilen ticari satışa ilişkin ihbar süreleri geçerlidir.

Geberit, sadece ürünlerin üretiminden kaynaklanan ayıplar nedeniyle sorumludur. Teslim sırasında ayıbın açıkça belli olması halinde, Bayi, ürünü muayene edip Geberit’e iki (2) gün içinde bu ayıbı yazılı olarak bildirmelidir. Aksi takdirde Geberit’e herhangi bir sorumluluk yüklenemez.

Ancak ürünün ayıplı olduğu teslim sırasında açıkça belli değilse, Bayi, teslimden itibaren sekiz (8) gün içinde ürünü muayene ettirmekle ve aynı süre içerisinde Geberit’e ayıbı yazılı olarak ihbar etmekle yükümlüdür. Aksi takdirde Geberit’e herhangi bir sorumluluk yüklenemez. Ayıbın teslim sırasında açıkça belirli olmadığının ispat yükü Bayi’dedir.

Muayene ve ihbarın yukarıda belirtilen süreler içerisinde ve usulüne uygun olarak yapılmaması durumunda, Bayi tarafından ürünün kabul edilmiş olduğu kabul ve taahhüt edilir.

Muayene ve ihbar külfetlerinin usulünce yerine getirilmiş olması kaydıyla Geberit ürünü ücretsiz onarabileceği gibi, ürünü ayıpsız bir benzeri ile de değiştirebilir. Geberit’e bunlar dışında herhangi bir yükümlülük ve sorumluluk yüklenmesi mümkün değildir.

Malın üretim süreci veya Bayi’ye nakliyesi dışında, bunlarla sınırlı olmamak şartıyla özellikle Bayi’nin malı müşteriye nakliyesi veya malın montajı sırasında ayıplı hale gelmesi durumlarında Geberit’in herhangi bir sorumluluğu ve garanti yükümlülüğü bulunmamaktadır. Bu hükmün kapsamına giren durumlarda Bayi münhasıran sorumlu olacaktır.

Garanti koşulları burada sayılı hususlar ile sınırlıdır.

Garanti süresi kapsamında ayıp olarak değerlendirilen durumların Geberit'e en kısa süre içerisinde bildirilmesi gerekmektedir. Arızalanan ürünlerin Geberit’e bildirim tarihinden itibaren azami tamir süresi 20 iş günüdür. Tamirde geçen süre, garanti süresine eklenecektir. Garanti süresi kapsamında değiştirilen malın garanti süresi yeniden başlamamakta olup, satın alınan malın kalan garanti süresi ile sınırlı olmaktadır.

Tüketicinin ürünü aşağıda belirtilen garanti koşullarına aykırı kullanmasından kaynaklanan arızalarda veya ayıplı olduğu bilinerek satın alınan ürünlerde Geberit’in herhangi bir sorumluluğu mevcut değildir. Aynı zamanda, ürünün deforme olması ya da ürünün orijinal tasarımının bozulması garanti kapsamı dışındadır.

Garanti Koşulları, garanti süresi içerisinde ve sadece aşağıda yazılı olan hususlarda geçerlidir:

*Geberit tarafından verilmiş olan uygulama tekniği ile gerçekleşen montajlarda,

*Doğru ve profesyonelce depolanan, montajlanan, korunan, kullanılan ürünlerde,

*Modifiye ve ek yapılmayan, çıkarılıp değiştirilmeyen ürünlerde ve parçalarda,

*Sadece orijinal Geberit parçalarıyla yapılan sistemlerde,

*Ürünün kullanılacağı tesisatın ve şebeke suyunun normal limitler içerisinde çalıştığı durumlarda,

*Ürünlerin kullanım kılavuzu ve/veya talimatlara aykırı olarak kullanılmaması, ürünler bakımından kasti veya ihmali hareketler gösterilmemesi durumunda,

*Yetkili olmayan onarım işlemlerinin yapılmaması, ürünler üzerinde izin verilmeyen değişikliklerin yapılmaması durumunda.

Pluvia Sistemi için Özel Koşullar:

  • Geberit Pluvia Sistemi, Geberit Proplanner bilgisayar programı ile hesaplanmalıdır.
  • Sistem sadece Geberit üretimi olan orijinal malzemelerle yapılmalıdır. (Süzgeçler, borular, fittingler ve askılama sistemi)
  • Sistem, Geberit Boru Bayileri ve Geberit tarafından eğitilmiş sertifika sahibi kişilerce monte edilmelidir.
  • Montaj Geberit tarafından sunulan uygulama teknikleri kurallarına uygun olarak yapılmalıdır.
  • Monte edilmiş sistemin ölçüleri başlangıçtaki dizayn/hesaplamalarla karşılaştırılmalı ve kontrol edilmelidir.
  • Sistem gerçek çalışmaya uygun olan, akar test yapılarak test edilmelidir.
  • Çatı genel inşaat bilgisinin yerel kurallarına göre inşa edilmelidir.
  • Çatı beklenen aşırı su miktarına göre dizayn edilen acil sistem ve direkt taşmalıklara sahip olmalıdır.
  • Çatı yapısının statik hesaplaması, taşmalık seviyesine kadar maksimum su yükünü karşılayacak şekilde yapılmalıdır.
  • Çatı hesaplaması, yerel standartlarına, yağmur yağış katsayısına ve şartlara göre yapılmalıdır.
  • Çatıdan süzgeçlere doğru serbest su akışı düzenli olarak kontrol edilmelidir.
  • Pluvia sisteminin montajı Geberit’in garanti kapsamında değildir.
  • Kanunlarla kayıt ve şarta bağlanmamış durumlardan dolayı binada, malzemelerde ve insanlarda olaşabilecek hasarlar Geberit’ in garanti kapsamında değildir.