Pazarlama

Pazarlama departmanı, global pazarlama stratejilerinin geliştiricisi olarak hareket eder. Ürünler ve Satış departmanları arasındaki arayüz olarak, güçlü ve tutarlı bir marka varoluşu ve görsel olarak ilginç ve cazip mesajlar veren global bir marka iletişimi sağlamak için çeşitli yöntemler kullanıyoruz. Bu durum, departmanımızdaki görevlerin farklı olması ve Pazarlama Yönetimi, Global Fiyatlandrıma, Pazarlama ve Ürün İletişimi, Dahili Eğitim ve ürün verilerimizin bakımı anlamına geliyor.

Global erişim yeteneğimiz sayesinde, pazarları iyi bir şekilde anlıyoruz ve Şirketin uluslararası alanda konumlanmasında önemli bir rol oynuyoruz. Çalışanlarımız, kendilerine know-how'larını artırma fırsatı veren uluslararası çalışmalardan kazanç elde ediyorlar. Proje çalışmasına ve süregelen pazarlama kampanyalarına ek olarak, global iletişimlerimizde verimliliği artırma yöntemleri üzerinde de çalışıyoruz. Departmanımızdaki çalışanlar genelikle pazarlama, işletme ve mühendislik bilimlerinde derece sahibi veya işle ilgili bir alanda eğitim almış durumdalar. Bununla birlikte, bizim için belirleyici olan, çalışanlarımızın güçlü ekip oyuncuları olmaları ve kendilerini uluslararası pazarlarda yapıcı bir şekilde iletişim kurabilen köprü kurucular olarak görmeleridir.