Bilgi Teknolojisi

BT departmanı, bu bilgi teknolojileri çağında Şirketin en son teknolojilere uygun şekilde var olmasını sağlamak için, tüm dünyada yenilikçi uygulamalarla ve sistemlerle Geberit'i desteklemektedir. İşin artan gereksinimlerini karşılamak için, bizim faaliyet alanımızda en son teknolojilerle çalışılmakta ve süregelen destek faaliyetlerine ek olarak büyük bir proje portföyü yönetilmektedir. SAP, Lotus Notes Collaboration, Catia CAD/CAM, mobil çözümler, CRM, İnternet/İntranet, veri merkezleri, ağlar ve bir Yardım masası kullanarak, profesyonel farklılıklar konusunda kolaylıklar sağlarız.

Dünyada çeşitli yerlerindeki on ülkede 120'den fazla kişi Geberit Bilgi Teknolojileri departmanında BT çalışanı olarak görev yapmaktadır. Bu durum, çalışanlarımıza uluslararası projelerde yer almaları için en iyi fırsatları sunmaktadır. Deneyimli BT çalışanlarının ve kariyerlerine yeni başlayanların sağlıklı bir karışım halinde bir araya geldiği, profesyonel ve canlı bir çalışma ortamı sağlarız. Bilgi teknolojisi uzmanlığının yanı sıra, çalışanlarımızın kişisel sorumluluk konusunda temel niteliklere, pragmatik bir yaklaşıma, bir ekip içinde çalışma yeteneğine ve süreç konusunda uzmanlık bilgilerine sahip olmalarını da bekleriz.